Better-world-marketing-logo-1.png

Partners with

1283
trees planted
9
coral fragments transplanted
7
coral spiders installed
with 16 coral fragments each
744.66
tonnes of CO₂
absorbed during lifetime

Better World Marketing is jouw full-service marketingbureau dat duurzame producten, diensten en projecten helpt groeien door een combinatie van gedragswetenschappen en growth marketing. Het gedrag van je consument begrijpen is essentieel voor effectieve marketing. Laat ons je uitleggen waarom!

Duurzame producten of diensten gaan vaak gepaard met nieuw gedrag. Het zijn oplossingen om anders te leven, duurzamer te consumeren of te ondernemen, … Bij het lanceren van een duurzaam aanbod is het daarom essentieel om goed te begrijpen waarom klanten op dit moment bepaald gedrag vertonen en hoe je dit gedrag kunt veranderen.

Wij graven graag diep om goed te begrijpen hoe het gedrag vandaag wordt bepaald. We formuleren assumpties en testen die snel op de markt aan de hand van growth marketing. Zo bouwden we een nieuwe positionering voor een duurzaam yogamerk, deden we de campagne voor hetklimaatteltjeelkecent.be om meer mensen te informeren over duurzaam beleggen, helpen we eFarmz.be met de lancering in Vlaanderen, … Ons team bestaat uit diverse talenten, variërend van strategische denkers tot grafisch ontwerpers tot technische experts, waardoor we opdrachten van begin tot eind kunnen uitvoeren.

We zijn supergoed in: 1) Het bedenken en maken van effectieve lanceringscampagnes voor jouw duurzame proposities. 2) Het optimaliseren van de marketing van jouw duurzame proposities

Ready to change behavior for good? Kijk eens op onze site www.betterworldmarketing.eu en kom snel een kopje koffie drinken op ons supertoffe kantoor in Antwerpen!

Tot snel!

Certificate

Every year, in January, your year result of the previous period is registered in blockchain with a timestamp and displayed in the Sustainability Checker App.
Check certificate

Care for communities

1 No poverty
2 Zero hunger
5 Gender equality
8 Decent work and economic growth
10 Reduced inequalities
11 Sustainable cities and communities
12 Responsible consumption and production
13 Climate action
14 Life below water
15 Life on land
17 Partnerships for the goals